Snelle levertijd Gratis verzending vanaf €700,- Officiële dealer Klanten geven ons 4,8 / 5

Bezorging


Kan ik mijn bestelling op een latere datum laten bezorgen?

Ja, u kunt uw bestelling later laten bezorgen. U kunt dit doen door bij het plaatsen van uw bestelling in het opmerkingenveld uw gewenste afleverdatum te vermelden. Heeft u uw bestelling al geplaatst? Neem dan contact op met de klantenservice om te ontdekken welke opties er zijn.


Wat kan ik doen als de levering van mijn bestelling vertraging heeft opgelopen?

Wij doen ons uiterste best om uw spullen zo snel mogelijk te verzenden. Toch is het mogelijk dat uw bestelling iets later wordt geleverd dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak! Wij garanderen dat uw bestelde artikelen het wachten waard zullen zijn. Als het langer dan 30 dagen duurt voordat uw bestelde spullen aankomen, heeft u de mogelijkheid om deze gratis te annuleren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de klantenservice.


Wat zijn de verzendkosten?

Bij de producten van de merken Keralit, Unipanel, Florence en Twinson geldt gratis verzending vanaf € 700,-. Combineren is bij deze producten mogelijk.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan. U kunt tijdens het aankoopproces aangeven dat het afleveradres anders is dan het factuuradres. U kunt specifiek invullen waar uw bestelling moet worden afgeleverd als u dit vermeldt.


Hoe volg ik mijn bestelling?

In de meeste gevallen ontvangt u een e-mail met een tracking link. Meer informatie over de verwachte levertijd vindt u op deze pagina. In de meeste gevallen zijn wij niet in staat een precieze timing te geven. Dit is te wijten aan het feit dat wij met verschillende leveranciers werken, die elk de gevraagde zaken door een andere vervoerder leveren.


Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

In de meeste gevallen wordt u per e-mail een trackinglink toegestuurd. U kunt meer te weten komen over de geschatte levertijd door op deze link te klikken. Wij kunnen in de meeste omstandigheden geen bepaalde timing garanderen. Dit is te wijten aan het feit dat wij met verschillende leveranciers werken, die allemaal de gevraagde zaken door verschillende vervoerders laten leveren.


Kan ik het afleveradres wijzigen na de bestelling te hebben geplaatst?

Dit kan tot twee dagen voor de levering, maar niet daarna. Het is mogelijk om uw adres te wijzigen nadat u een bestelling heeft geplaatst. Als u bijvoorbeeld een fout maakt in het adres, zullen wij dit direct corrigeren. Wanneer de afleverdatum is vastgesteld, wordt de logistieke partij hiervan op de hoogte gesteld. Het afleveradres kan daarna niet meer gewijzigd worden.


Niet gevonden wat u zocht? Vul dan het contactformulier in. Wij zullen u zo spoedig mogelijk helpen.

10 JAAR

Garantie op alle producten

GRATIS VERZENDING

Vanaf € 700,-

100% ORIGINEEL

Geen namaak producten, origineel Heering dealer

Certificaten en merken

heering logo keralit logo dubo logo komo logo vca logo ssl logo ideal logo